torsdag 27 december 2007

Julkort 2007

Här kommer den sedvanliga layouten med årets julkort som tema, ett måste i scrapalbumet. Layouten känns lite Old Skumpis style, en sida som är fylld från höger till vänster och uppifrån och ner. Lite ovant då jag det sista haft ganska mycket tomytor på layouterna.


För övrigt gjordes denna sida innan jul. Nu saknar jag både tid, lust och inspiriation för scrapping. Det känns helt enkelt inte lika kul som tidigare. Jag hoppas känslan är övergående för jag vill inte överge min hobby. Idag är det dock plugg som gäller, jullov är bara att drömma om som student :-(
Julen har varit toppen och liten nisse har kramat tomtar till höger och vänster. Stolt mamma!!! Själv satt hon nämligen under bordet och blundade när tomten kom för dryga 30 år sedan :-D
Idag ser jag fram emot middagen. Korv stroganoff och makaroner! Det ska bli väldigt gott för jag börjar tröttna på skinkmackor, sill, jansson och *hmmm* Alladinchoklad.
God fortsättning önskar jag er!

6 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Supersnygg! Snälla ge nu inte upp denna fantastiska hobby! Du behövs i scrapvärlden vet du.:-) Själv skjuter jag på uppsatsskrivandet till nästa vecka. Ska ju "bara" få ihop 3-4 sidor denna gång. Suck. Ha det så gott! Kram ÅsaB

Karoline Sigoldson sa...

Vilken söt LO! Du är duktig du!
:-)

Scrapsystrar sa...

Åh, jag gillar denna jättemycket! Att du använt blå text tycker jag blev så himla effektfullt! Hela upplägget är så rätt! Och så texten på fotot- imponerad!! ;-)
Trist att du tappat scrapsuget, men inte så konstigt med tanke på allt annat som pågår i ditt liv just nu! :-) Det kommer tillbaka!
Kram!
Katarina

Anonym sa...

Hejsan måste bara fråga, vad betyder LO?

Tack på förhand
Sandra (funderar på att börja scrappa)

Lotta sa...

Så sött, helt underbart. Gillar filtbandet med stjärnorna (för det är filtband va?)Och fotot, heeeelt bedårande sött.....

Anonym sa...

Wow - kanonfin LO!

Kika garna in pa min blogg for chansen att vinna en sot liten RAK.

Gott nytt 2008!