lördag 6 september 2008

Fyndat!!!

Ja, fast inte på scrapmässan. Där gör man inga fynd direkt. Jag valde istället att på förmiddagen åka till en jättestor barnmarknad. Jösses vad grejer!!! Jag hade kunnat shoppa hur mycket som helst men jag kunde inte bära mer och var inte smart nog att ha med mig kassar. Det här fick jag iallafall för 270 kr:



Eftermiddagen spenderades på Liseberg. Sonen som ganska nyss fyllt tre år slog till och åkte Flumeride med farfar. Mamma var så nervös att fotot blev sådär ;-) Båten hann först så att säga...




Nu blir det kvällmackor. Med kantarellstuvning. Mumma!

PS: Har ni bilder på era fynd från scrapmässan, lämna gärna en kommentar så jag får kika!

4 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Hahahaa! Underbart flumeride-foto! Jag shoppade för mycket pengar på mässan, enligt mina mått mätt.. Kanske borde fota och lägga ut... Men då kanske jag får ångest för att det ser så lit eut (för så mycket pengar..!)
Kram
K

Scrapsystrar sa...

Nämen Skumpan, vad är detta?! Shoppar du grejer till barnen när du kan shoppa till dig själv på Mässan!?;-P Precis som syrran missade jag att fota mina grejer. Men LO´n jag la ut igår visar i alla fall nya alfabetstickers. Det jag gillade mest av mina inköp var nog pyttesmå alfabetstickers som man kan använda till underrubriker nu när Dymon pajat. Ha det gott! Kram Åsa

Jag... sa...

Oj men hallå! det kallar jag verkligen för att fynda!

Hanna sa...

Superhärlig lo du hade med i scraapbooking m.m. Jag satt länge o tittade på sidan o funderade hur killen på fotot kunde se så bekant ut men till sist kom det.Tårtpapper blir nästa man borde prova på att använda -häftigt! Höst hälsningar!