torsdag 20 november 2008

Borta med vinden?

Den här layouten hade jag med i sommarens nummer av Scrapbooking mm. Borde jag inte fått tillbaka den nu??? Jag har inte sett röken av den och inte heller har de svarat på mitt efterlysningsmail. Dåligt tycker jag!



Jag har ju bara 6 layouter kvar att göra för att slå fjolårets skörd så igår slängde jag ihop tre stycken väldigt enkla. Jag har liksom inte ro, tid eller lust att sitta och klura på layouterna längre, men jag vill ju gärna göra ett album till Lillebror också.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
jag målade mitt kökskakel i Alcros färg. Först ett lager med häftgrund och sedan två lager med lackfärg i 0502-y.
Vårt kakel är lite ruffigt till ytan och det fäste därför superbt. Jag valde en ganska blank färg för att underlätta vid avtorkning.
Lycka till!

Anonym sa...

första gången jag var med så tog det ett tag att få tillbaka layouten och ajg vet att asali fick vänta i flera månader en gång men de är jäkligt dåligt att de inte svarar på dina mail!

jag var ju med i en av tidnignarna i somras, var det i samma? för den LO.n kom på bara ett par veckor, blev riktigt förvånad faktiskt