onsdag 14 januari 2009

Utställning!

I höstas fick jag en förfrågan från en vän om jag ville ställa ut mina layouter på hennes fina bibliotek i Balltorp. Klart jag ville! Idag var jag och ställde ut dem och i två montrar finns nu mina layouter till beskådan. Vilken egokick!!! :-) Och himla kul om man kan inspirera nån Mölndalsbo till att börja scrappa :-)

Balltorps bibliotek: http://bibliotek.molndal.se/balltorp/
Balltorps biblioteks blogg: http://balltorpsbibliotek.blogspot.com/2009/01/scrappa.html




*Tack sötaste Anna för förtroendet och att du tycker mina layouter är värda att visas.*

5 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Aaah, vad kul! Vilken ära och såklart att du kommer att inspirera med dina snygga layouter! :)
Kram/Katarina

m sa...

Häftigt!

Anonym sa...

WoW, vad kul! Grattis! Och ja, du har tackat för det svartvita mailet! Kram
Annika

Scrapsystrar sa...

Men gud va kul! Det får du ju nästan scrappa om (snacka om att vara scrapskadad om det är det första man tänker på..;-))! Grattis till första utställningen får man väl säga också.:-) Kramelikram Åsa

Karoline Sigoldson sa...

Det är ju jättekul!!! Den utställningen kommer absolut locka över några...:-)