måndag 31 augusti 2009

Gratis fotobok

Hos Fuji Direkt kan man just nu få en GRATIS fotobok! Låter nästan för bra för att vara sant men så är det! Själv funderar jag på att göra en första året-bok till barnen. Jag har många och långa texter från varje månad som jag skulle vilja få i bokform tillsammans med lite foton. Jag har liksom inte orkat ta tag i det tidigare men det här tillfället får jag ju inte missa. Jag tror att jag kommer göra ett album till Lillebror i första hand. Han har inte fått lika många sidor scrappade som Storebror och fortfarande är det faktiskt roligast att scrappa till Storebror. Förlåt Lillebror ♥

Frågan är vilket album man ska välja. Här kan du se lite exempel på bilder. Jag tycker boken nedan är väldigt fin. Den mallen verkar passa mig bra då det finns plats för mycket text. Man kan också välja mellan hårda och mjuka pärmar samt mellan olika mallar inuti boken.


(foto från FujiDirekt)

Är det någon som har erfarenhet av FujiDirekts fotoböcker? Själv är jag väldigt nöjd med fotona och använder alltid dem för framkallning. Däremot har jag ingen aning om hur lätt/smidig boken är att göra. Tid har man ju inte i överflöd direkt ;-)

2 kommentarer:

Karoline Sigoldson sa...

Hej! Vilket bra erbjudande! Det måste jag kolla upp!
Angående "väggstickersen" så var den relativ lätt att sätta upp. Lite pill med alla små öar men det gick ganska fort och sätta upp den, men man bör vara två stycken...

m sa...

har du fått din kod till fotoboken?