fredag 11 juli 2008

Göteborgs-Posten idag.

Jorå, lillkillen har fått ett namn :-) Fast här i bloggen kommer han fortsätta heta A och storebror får heta V. Jag gillar inte allt "googlande" men en bild kan ju inte googlas så här har ni mina pojkars namn.



Vad lätt det är att ha en bebis! Minns inte att det var så lätt förra gången. *s* Han bara äter och sover och har inte skrikit sen han kom ut ur mammas varma mage. Fast buren vill han bli, mest hela tiden, precis som storebror ville. En ny bärsele kom på posten idag. Spännande!

Två veckor gammal så har A redan hunnit med att gå på stan under Springsteenfebern, gå på Liseberg och igår var han med mig på lokala puben och käkade med tjejerna. Han sov sig igenom hela trerättersmiddagen. Fast idag är han lite sur på morsan som klantade sig och käkade tzatziki med massa vitlök. Hämden är ljuv, morsan!!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken sötis! Och vilket underbart namn! A är ett av mina absoluta favoritnamn så får vi nångång en pojke till kommer jag slåss för det :-)

Jag ska läsa Barndoms- och ungdomsvetenskap på Lärarhögskolan i Malmö. Ska bli så himla kul!!!

Anonym sa...

Stort grattis till lillkillen i efterskott! =D
Va söt han är!! =)
Stor kram Petra

Karoline Sigoldson sa...

Jättefina namn...
Redan världsvan också...:-)
Vad skönt att han mår bra och är glad!
v.32 och 33 har vi semester, blir en tripp ner till gbg då. Vore superkul och ses. Kanske kan få ihop en dejt med er brudar där nere...
:-)

Anonym sa...

Ooo, A. är så mysigt och fint! Det verkar vara de allra bästa bebisarna som levereras i uggelpyjamasarna!! Hoppas ni har en fin sommar och njuter ordentligt :-) Vi ses till hösten ;-) Kram Heléne

Susanne H / snuffehar sa...

Mmm, så mysigt med bebis. Vilka fina namn dina barn har. :o)
Kram
Susanne

Scrapsystrar sa...

Tycker att det är ett superfint namn! Hade det själv som alternativ för min A. :-) Hoppas att allt fortfarande är mysigt och härligt!!
Jag kommer och hälsar på under semestern någon dag!
Kraaam!
K

Susanne H / snuffehar sa...

Du har blivit utmanad i min blogg. Haka på om du har lust. ;o)