måndag 21 juli 2008

Tjuvstart på födelsedagen ♥

Eftersom mormor och morfar ska på semester då V fyller tre år, så tjuvstartade vi lite på firandet idag. Massa fina paket och naturligtvis tårta efter sonens önskemål. Och tre ljus räckte inte. "Bara ett till, ett rosa". Visst älskling, varför inte :-)



Och har jag tackat för alla grattisar jag fått i samband med yngste sonens födelse? Om inte så gör jag det nu; TACK!

Dessutom vill jag också ursäkta mig för att jag är dålig på att kommentera för tillfället, trots att jag nästan varje dag hinner med min bloggrunda. Skyller på att jag oftast bara har en hand att skriva med då A trivs bäst i mammas famn. Men jag njuter för fulla muggar av era inlägg!!!

1 kommentar:

annalang sa...

Vilken fin blivande treåring som blåser ut ljusen på mumsiga tårtan! Vad fick han nu då, på sin dag?