söndag 8 mars 2009

Scrapmässa...

... i Göteborg men jag valde att hellre gå på barnprylmarknad i Majorna. Jag har dåligt med pengar, ingen tid för scrapping och absolut ingen lust att lägga 100 kr för att bara gå in. Nix! Alltså blev det barnprylmarknad istället och jag kom hem med en Rorri racerbana, Gais-luvtröja, 3 tröjor, ett par pop-jeans, 2 spel, 4 böcker, 3 bilar, ett par fotbollsskor och lite annat jox. Och allt det här för 350 kr! Jag ÄLSKAR barnprylmarknader!!!

På kvällen var jag hembjuden till Malin/Slösa men tyvärr skulle jag jobba. Dessbättre gillar jag att gå till jobbet och kvällen tillbringades djupt ner i soffan, med en påse cashewnötter, framför melodifestivalen. Sämre jobb kan en sliten småbarnsförälder ha ;-) För övrigt hoppas jag att Caroline of Ugglas tar hem hela den här cirkusen...

På söndagen blev det skoinköp till hela familjen (för sambons hela pokervinst från fredagen) och sen barnkalas. Fullt upp och det gillar jag! Nu ser jag fram emot veckan som kommer. Jag hoppas på post från fotografen!

Inga kommentarer: