lördag 21 mars 2009

Eufori

Ja, det finns faktiskt två saker som är roligare än att scrappa. 1: Gekås 2. Barnprylmarknader. Idag har jag varit på just barnprylmarknad och shoppat loss. Det fanns mycket grejer, men det var också mycket folk som slogs om dem. Jag var ute efter ett garage, spel, skridskor och trehjuling. Jag fann tre av fyra. Cyklarna försvann som smör i solsken.



För 492 kr fick jag följande:
Garage, 6 spel, bok, pysseltidning, superherosgubbar, två walkietalkie, två bilar, skallra, klossar, smyckeskrin (läs skattkista), gummistövlar, ecco vinterkängor, sandaler, skridskor, reflexväst, reflexer, fotoalbum, 4 par byxor, hängslebyxor från po.p, mössa och en tröja. Inte dåligt va? :-)

4 kommentarer:

Heléne sa...

Bra shoppat! Hoppas allt är bra med er, kram Heléne!

Karoline Sigoldson sa...

Åh, det är ju värsta fynden! Vad kul, det skulle jag också vilka gå på... :-)

Jo sa...

Men Oj vad grejer! Tänk om scrappshopping kunde vara lika prisvärt...

Susanne H / snuffehar sa...

Wow, vilka fynd du gjort. Så härligt när man känner sig nöjd. :o)