tisdag 7 april 2009

Världens bästa lekplats ♥

Jag älskar verkligen vår lekplats. Speciellt vårdagar som igår. Jag älskar att hänga här på eftermiddagarna, man blir så glad av solen och alla glada barn och föräldrar :-)

Fullt av folk när vi kom vid tre-tiden:


Storebror äter ett päron till mellis:


Det ska naturligtvis finnas kläd att balansera på:


En backe att rulla ner för är ett måste:


På en bra lekplats finns det alltid kompisar:


Finns det hjärterum så finns det stjärterum:


Och sist men inte minst: Caféet vid lekplatsen när vi gick hem vid 18-tiden.


Tänk att våren ÄNTLIGEN är här!!!♥♥♥

3 kommentarer:

Jo sa...

*avis* vilken UNDERBAR lekplats! Det ser ju helt fantastiskt ut... lite annat än de små fjuttiga vi har här...

Karoline Sigoldson sa...

Vad kul! Perfekt med stor yta och massa barn! Det är så mysigt när våren kommer och alla börjar vakna till liv igen.

annika5064 sa...

Hallå tjejen!
Jag har verkligen skurit ner på datortid, så till den milda grad att jag glömmer hålla kontakt med många!!! Dåliga jag...

Är det Gathenhielmska som skymtar? En underbar lekplats i vilket fall, får nog komma dit ngn dag! en träff kanske?

Vill önska dig Glad Påsk och hoppas du njuter av våren! Kram
Annika