tisdag 12 maj 2009

Håll i er nu!

Det här är inget vanligt inlägg från mig. Det är nämligen ett inlägg med layouter! ;-) Åtta stycken till och med!!! Så många hann jag nämligen med under den drygt 7 timmar långa träffen jag hade i lördags. Jag hoppas ni andra hade lika trevligt som jag! Tack för att ni ville komma! Ses vi inte förr så ses vi om ett år ;-)

















VILKEN ÄR DIN FAVORIT? En kommentar gör mig glad :-)

PS: Tack Annika för inspiriationen av intervjuLOn. Jag snodde lite frågor från dig. TACK!

4 kommentarer:

Katarina sa...

Taaack för en supertrevlig dag!! Jag ser redan fram emot nästa år!! :) Mina favoriter är båda intervju-layouterna. Det är så snyggt med mycket text i små remsor!
Kram!

m sa...

Vilka layouter! Å vilken inspiration du måste ha haft. Jag skulle också vilja ha! Men, min favvis är helt klart intervjun. Gillar upplägget med en massa frågor och att man kan göra en liknande varje år, med samma frågor och sedan jämföra.

Susanne H / snuffehar sa...

"Friends" och "Titta han kryper" är mina favoriter, men alla är jättefina!
Kram

Unknown sa...

Hejsan. Kul blogg du har.. jag är oxå en "scrappare" å kikar runt ibland för att hitta insperation..jag tycker din layout med Intervju med 3,5 åring var underbar..Riktigt kul stil.
kikar fortsättnings vis in och ser hur du tar dig an nya alter. Ha det gott maria