lördag 2 maj 2009

Ringrostig!

Det har nästan gått två månader sedan jag senast scrappade. Om en vecka ska jag ha en liten scrapträff och det duger inte att komma hur ringrostig och oinspirerad som helst. Ändring, tänkte jag, och tog mig tid. Fick nästan en nära-döden-upplevelse när jag tittade i min mapp för mönstrade papper. De duger inte ens till dasspapper!!! Så går det när man inte shoppat på över ett år. De flesta papper är nog dessutom från tidigt 2006. Bland annat detta blommiga papper, där blommorna fick tjäna som dekorationer. Nä, jag måste in till stan och shoppa papper innan lördag!!! Men var tusan kommer man in med barnvagn???



Vi har för övrigt haft en toppenhelg! I torsdags var jag och barnen på Liseberg med våra bästa kompisar. Stora sonen och hans kompis var nästan ensamma på stället och åkte järnet i fyra timmar. Tur att han har guldpass :-D

Uteplatsen har fått sig en makeover och det blev premiärgrill på Valborg. Nice! Fjärilen på layouter är förresten köpt på Blomsterlandet ;-) Gjorde sig bättre här än i blomsterlådorna ;-)

Idag har jag varit på barnprylmarknad och shoppat två cyklar till barnen att ha hos mormor och morfar. Perfekt! Sen blev det fika på Hönö. Mysigt!

Ha det gott! ♥♥♥

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!

Kontakta gärna mig på irena.hromin@fujicolor.se
Vill gärna skicka dig värdecheckar!
Vänligen
Irena, Fujidirekt