söndag 14 oktober 2007

Nygammalt

Jag är inne i en hektisk period då det inte finns tid över för scrapping. Det känns lite trist att inte kunna uppdatera bloggen, men så kom jag på att jag har en layout som jag skickade till Scrapbook mm till nåt tema jag inte minns. Den har helt fallit i glömska och nu var det så länge sen att jag kan publicera den här.

Det är är en mycket enkel LO men som jag tycker mycket om. Fast som vanligt tyckte man bättre om den när den var färsk, och det var ju tre månader sedan :-)



Jag önskar er alla en trevlig söndag. Vi ska åka och hämta sonen, som sovit hos mormor och morfar, och sen åka till Liseberg för att åka upp våra 40 (!!!) åkbiljetter vi har kvar innan de stänger för sommarsäsongen idag klockan 20. Inga sura miner idag alltså ;-)

10 kommentarer:

Jo sa...

Ha det så kul på Liseberg! Vi var där igår och åkte upp våra biljetter. Skitkul ju!! Och det bästa var att det var ju så gott som inga köer alls, bara att knalla rakt in och sätta sig. Perfekt.

Jättefin Lo!

Scrapsystrar sa...

Åh, vad kul med en ny layout från dig! Stilren och snygg!
Hoppas ni får en toppendag på Liseberg.
Kram
//Katarina

Anonym sa...

Harligt att scrappa ett foto som detta. Jattesnygg LO!

Anonym sa...

Håller med; kanonfoto att scrappa, för så där ser de ju ut ibland! Kramen,
Annika/annika5064

Karoline Sigoldson sa...

Vilken härlig LO!
Och vad avis jag blir...vill med gå på Liseberg...
Får bli till jul, ska dit 1a december och fira med maken. Vi förlovade oss då i en korg på kaninresan...jo, men det var faktiskt vääldigt romantiskt med alla ljus och till tonerna av karl-bertils jul...:-) Efteråt käkade vi på "La vacca". Mysigt...
:-)

Heléne sa...

Hej Skumpis! Kul att "se" dig igen... saknar dig när du är borta så där i flera dagar/veckor!! Hoppas du har det bra med det där du håller på med även om du inte hinner scrappa och blogga :-) Ha det gott tjejen! Kram! (Pssst! Har du sett min nya kokbok??! ;-))

Heléne sa...

Den LOn kan du fortfarande vara nöjd med! Underbart foto och snyggt med texten så där i journalingrutan :-)

Scrapsystrar sa...

Åh, en ny favorit! Härligt foto och sååå snygg layout! Kram ÅsaB

Anonym sa...

Vilken härlig LO!

Jag har utmanat dig att skriva 7 sanningar om dig själv, kolla min blogg!

Heléne sa...

Slänger in en utmaning till dig och hoppas att du har tid att göra den! :-) Finns att hämta hos mig... Ha det gött!