måndag 22 oktober 2007

Scrappingprylar på Gekås?

I lördags åkte jag på höstens tripp till Gekås. Det blev massa bra saker shoppat trots mycket folk. Mest blev det saker till sonen som vanligt (overall och leksaker) men även en jacka och två par byxor till mig. Sen hade jag hört att de utökat scrapbookingsortimentet. Sure! Sortimentet måste vara till för barn!?! Inköparna har definitivt ingen aning om vad scrapbooking är och jag hoppas inte allt för många använder Gekås som referens när de säger att de vet vad scrapbooking är för något. För att åtminstone komma hem med något så fick jag med mig ett ark stickers. Det var iallafall billigt ;-) 3,98!!! Där har andra butiker att lära av Gekås ;-) Fast vad hjälper det när stickerserna var fula ;-) :-D

Och fattig blev jag också. Vågar nog inte skriva ut hur mycket jag handade för, skulle väl få en chock av att se summan på pränt. Men om du tar priset för en enkel spårvagnsresa (kontant) och gångrar det med priset för en liter bensin, lägger till priset för en biobiljett, gångrar det med antalet personer i min lilla familj så har du en sjättedel av summan jag handlade för. Ungefär ;-) :-D

9 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Du är inte klok Madicken! :-) Jag har räknat ut att du shoppat upp 6000 kr ungefär?!? Hoppas verkligen att du köpte nåt kul till dig själv oxå, trots bristen på scrapgrejer. ;-)
//Katarina

Anonym sa...

Då klarade jag mig bra...:)
Men håller med om scrapprylarna, fast jag inhandlade många fotofix..... Och visst kan man fynda,
Kram aase

Anonym sa...

Då klarade jag mig bra...:)
Men håller med om scrapprylarna, fast jag inhandlade många fotofix..... Och visst kan man fynda,
Kram aase

Erica sa...

Hmmm... katarina, jag ville ju INTE se den siffran på pränt!!! Nu blir det en natt av kallsvettningar och mardrömmar ;-)

Anonym sa...

Håller helt och fullt med dig; borde inte ens få kallas scrapprylar! Men fotofixen är rejält billig! Och du, jag slog dig med 1200 spänn...kram
Annika

Anonym sa...

Håller helt och fullt med dig; borde inte ens få kallas scrapprylar! Men fotofixen är rejält billig! Och du, jag slog dig med 1200 spänn...kram
Annika

Malin sa...

Fniss vadå så mycket var det ju inte :D
Avis jag vill oxå ullareds shoppa!!
Fast inte scrapgrejer då utan vinterkläder!!
Tusen tack igen för lånet av vagnen, vi ska åka å kolla på en ny i helgen om det e oki att vi lånar den ett tag till!!
Vet du att det var faktist evigheter sen vi scrapade ihop :=
Måste se snart!!!
Å gillar din rörelse lo plenty!!!!
Stora Kramar MAlin

Karoline Sigoldson sa...

Shopping på ullared brukar göra ett stooort hål i kassan... Men kul är det!:-)
Ja, tänk om de skulle börja med en stooor scrapbook hörna med sjyssta prylar...nej det går inte...det vore inte bra för plånkan...
:-)

Scrapsystrar sa...

Vilken tur att jag läste ditt inlägg innan min klasskompis (som inte scrappar) entusiastiskt deklarerade att de har scrapgrejer i Ullared. Jag drog kallt ner henne på jorden igen och meddelade att jag minsann hört från initierade källor att det inte ens borde få kallas scrapgrejer. Oj vad jag kände mig viktig, he he.;-) Kram ÅsaB