måndag 5 november 2007

Bloggen bjuder på gamla meriter.

I brist på nya framgångar får jag leva på gamla meriter. Jag är ganska bra på det, till exempel så lever jag fortfarande på att jag sprang tjejmilen för tre år sedan :-D

Just nu söker jag andra framgångar än vid scrapbordet. Jag skriver på min C-uppsats och förhoppningsvis tar jag min socionomexamen i januari. Att skriva uppsats är som att kliva på en berg- och dalbana man inte kan kliva ur på tre månader. Det går upp, det går ner och till slut är man jävligt less på det. Men sen blir man förhoppningsvis ganska stolt. Precis som när man springer i mål efter att ha sprungit tjejmilen. För tre år sedan. *s*

Den här layouten tillhör inte mina favoriter men det är ändå layouten med störst framgång. Den visades på omslaget på Scrapbooking mm juli/augusti-nummer. Åtminstone delar av den ;-) Lever man på en tjejmil i över tre år så kan ni gissa hur länge jag kommer leva på det här ;-) :-D


*Askimsbadet*

4 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Är så glad över ett livstecken här på bloggen så för mig får du leva på 17 år gamla meriter om du vill.;-) Tjejmilen minsann. Har syrran berättat att hon lurat ut mig på joggingrunda ikväll. Första gången på 20 år typ... Wish me luck du rutinerade... Kram ÅsaB

Scrapsystrar sa...

Klart man skall leva på gamla meriter, det är ju det dom är till för liksom! :-)
Du kommer att vara så stolt att du nästan går av på mitten när du är klar och (väl)godkänd på c-uppsatsen! Jag lovar!! Och så kommer du att vara scrapsugen som bara den igen i januari och då måste vi få till en träff! :-)
Kraam!
Katarina

Jenny sa...

Vad härligt att skriva C-uppsats, eller ja, att nästan ha tagit sin ex i alla fall (här är det vara 3,5 år kvar ;-) )
Hoppas skrivandet går bra och att vi får se dig i träsket snart igen!
Kram!
O förresten så är den där lo'en så cool!

Karoline Sigoldson sa...

vilken lyllos du är som snart är klar med pluggande... jag vet inte ens vad jag ska ta mig till med min (uteblivna)karriär... har ångest varje dag över vad jag ska göra med mitt liv. just nu är jag inne på sjuksköterska eller specialpedagog, socionom låter inte heller dumt... ja, vi får väl se vad det blir...
lycka till med uppsatsen nu!
:-)