onsdag 14 november 2007

Tro´t eller ej...

... men jag har scrappat!!! Mormor och morfar hämtade sonen på dagis och jag gav blanka f*n i uppsatsen och satte mig vid köksbordet och tog fram scrapprylarna. Trots att jag haft uppehåll så länge så flöt det på riktigt bra. Ända till de förbenade remsorna till dymon tog slut!!! GRRRRR.... Nu blev den inte klar bara för det. GRRRR... GRRRR... GRRRR...

Men jag glad ändå :-) :-)

Och om jag är snabb så kanske jag hinner påbörja en till innan vi ska hämta sonen :-) Tjooohoooo!!!

6 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

vilken teaser! Jag är jättenyfiken på din LO! Skynda skynda! ;-)
Kram
Katarina

Jenny sa...

Härligt att få scrappat lite! Hur mycke man än har i skolan är det skönt med ett litet avbrott ibland för att få ny energi till sånt som måste göras...
Jag läser till lärare föresten och har som sagt 3! år kvar, en evighet alltså :-)
Hoppas på¨att få se resultatet av ditt scrappande snart!
kraM!

Scrapsystrar sa...

Yes! She´s back, nästan! Håller med syrran, nu är förväntningarna stora här ska du veta;-). Du gjorde HELT rätt i att skita i uppsatsen för en stund och göra något kul! Kram på dig! ÅsaB

Sofie sa...

Såg på swe idag att det väntas tillskott... GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!

m sa...

Stort grattis till nya graviditeten. När ska det bli?

Kram
Maria

Jenny sa...

Måste så klart också kika in och säga GRATTIS!
kram på dig!