onsdag 28 november 2007

Just nu

Nu har jag äntligen kommit iväg och köpt remsor till dymon :-)

Jag har inspirerats av Ellisons layout, just nu, på SWE-bloggen den 5 november. Tack för inspiriationen!

Jag valde att lista lite roliga, tråkiga och mediokra saker som händer i mitt liv just nu. Och ja, jag erkänner att jag var ett stort fan av "Ensam mamma söker..." :-D Och just nu, just den 28 november, så skulle den positiva listan vara längre. Jag sover bättre (eller rättare sagt, sonen sover bättre), C-uppsatsen börjar bli klar och jag skjuter upp oron över yrkesval på framtiden. I mitt gravida tillstånd lär jag ändå inte få något jobb. Tur att jag har ett bra extrajobb.


*Just nu - november 2007* BOM 8*8

God natt. Sov så sött!

8 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Jättesnygg LO! Och fotot var himla snyggt också, inte 3 år gammalt va? ;-) Kul idé att scrappa om. Kram ÅsaB

Karoline Sigoldson sa...

Grattis! Åh, vad kul med en liten bebis...:-)
Jättefin LO! Snyggt med dynamo remsorna (och allt annat med för den delen...).
:-)

Scrapsystrar sa...

Den här är supersnygg! Kul att se att du använt frimärkesram-tricket vi lärde oss på kursen! ;-) Kul tema för en LO och snyggt foto. En fullträff!
Kram
Katarina

Claudia79 sa...

ÅÅÅH!! Vilken underbar LO! Gillar så mycket idén lixom...måste få lifta;)
Hoppas det går bra med bebbe-magen
Kraaam

Anonym sa...

Härlig layout! Hoppas du mår bra! Kommer du på lördag?

Kram
Annika/annika5064

Heléne sa...

Du verkar vara på hugget igen!! :-) Betyder det att uppsatsen är färdigskriven? Kul sida, kul med "gubbarna"! Hur går det på PS kursen? Lär du dig en massa kluriga trix? Ha det gott! Kram!

Anonym sa...

Ser att det var längesen jag var här för denna har jag inte sett. Gillar den massor, färgerna, prickarna, gubbarna, dymon- allt!

Kram

Emma sa...

Vad fin den blev!