söndag 3 augusti 2008

Arga minen

V har just skrattat sig igenom hela åkturen i Kaffekopprna, men tyvärr var det klippet för stort för att läggas upp på bloggen. Det var däremot inte klippet där han visar sin mindre charmiga sida; arga minen! Den uppsynen får vi stå ut med ett antal gånger per dag. Det är inte lätt att vara tre år. Och inte föräldrar till en heller ;-)

Imorgon börjar allvaret; sambon börjar jobba och jag blir hemma med två barn. Vi går ut stenhårt med dagisfri dag för V och ett inbokat BVC-besök. Önska mig lycka till! ;-) :-D

3 kommentarer:

Heléne sa...

He he he! Men jag får inte skratta va? Så jag fnissar lite igenkännande istället :-) Hoppas verkligen att du slipper arga minen den här veckan, eller att den bara visar sig på dagis så att "nån annan" får ta itu med den ;-) Håller tummarna för att allt kommer att gå som smort! Kram H!

Scrapsystrar sa...

Härligt att se en sån söt arg min! Det måste vara svårt att hålla sig för skratt..?! :-)
Kram/Katarina

Susanne H / snuffehar sa...

Jag tror att den senaste versionen av photoshop är CS3. Själv har jag bara CS men det funkar bra det med. :o)