måndag 11 augusti 2008

Scrapmål för i år

Jag har scrappat 49 layouter i år. Förra året scrappade jag 60 layouter och jag har sedan jag började för snart tre år sedan ökat produktionen årsvis. För att inte bryta den trenden måste jag scrappa minst 12 layouter till i år. Visst ska jag klara det??? Fast nu ska jag lägga en månad på att lära mig photoshop så då lär det inte bli scrappat alls.

Scrappade faktiskt första layouten om lille A i går, men jag skickade in den till Scrapbooking mm eftersom det var efter en utmaning där. Får se om de vill ha den, annars finns den att se i bloggen om nån månad :-)

Hoppas ni har haft en bra jobbdag alla ni som började jobba idag efter semestern. Själv ska jag inte röra en fena på nästan ett år. Åtminstone inte på jobbet ;-)

3 kommentarer:

Heléne sa...

Jaaa, det är klart PS kursen blir superbra trots "liten" kamera!! Kursen är toppen! Det var jag som blev putt när stora kameran la av precis när jag ville fota en massa inför kursen, men det har gått alldeles utmärkt att PSa lillkamerans foton också :-) Jajemän, snart rullar bilen mot Göteborg igen!! Ska bli KUUUL att träffas igen och kanske att jag får träffa A också? Vi kanske kan byta barn? Jag skulle vilja ha en liiiten bebis igen ;-) Hoppas att ni har det bra och att vardagen rullar på fint med båda gossarna hemma. Min sambo skrek att jag skulle rädda honom idag... det var omöjligt att titta på OS och ha båda barnen på samma gång påstod han... Jag undrar om det inte är dags för mig att börja jobba liite :-) Ha det gött! Kram H.

Scrapsystrar sa...

Vilken koll du har! Jag har ingen aning om hur många layouter jag gjort i år... Klart du fixar 12 till innan nyår! :-)
Vi måste ju ses snart, eller hur??Min bil är fixad igen så nu kan ske vi kan planera in något snart..??
Kram på dig!
Katarina

Karoline Sigoldson sa...

VA!!! 49!!! Det är ju jättemånga! Klart du klarar 12 till!
Är jättenyfiken på den nya LO:n...
Ska bli kul att få se den, hoppas att den kommer med!

:-)