måndag 25 augusti 2008

Scrapbooking mm.

Idag dök nya numret av Scrapbooking mm. ner i lådan och jag har med en layout den här gången också. Några av er kanske har sett den på min blogg tidigare? Jag la nämligen ut den någon vecka för tidigt då jag inte trodde de skulle höra av sig men de gjorde de. Jag meddelade att layouten var publicerad men det var okej ändå, om jag tog bort den från bloggen. Nu får ni se den på sidan 91 i tidningen istället. En helsida den här gången också minsann :-)

Nu vill lillebror ha lite käk. Sen blir det nåt program på kunskapskanalen om TROTS. Det har vi mycket av i den här familjen för tillfället ;-) Mest är det nog vi föräldrar som trotsar. Suck!

3 kommentarer:

Heléne sa...

Den var lika vacker i tryck ;-) Ha det så kul på kursen! Kram H.

Scrapsystrar sa...

Åh vad spännande att se vilken det är...:-) Grattis förresten. Borde du inte få en egen stående sida i tidningen snart.;-) Kram på dig och lycka till med PS-kursen (ser bra ut än så länge) /Åsa

Susanne H / snuffehar sa...

Grattis! Jag såg den i tidningen igår. Kul! Den är jättefin och jag tror att jag kommenterade den på bloggen också. ;o)