söndag 19 augusti 2007

5-minuters-kort

Jag är ingen kortmakare och tycker det är slöseri att lägga dyrbar tid på att scrappa kort när det ligger hundratals foton som väntar på att bli scrappade. Men idag kände jag att jag ville ha ett litet kort på paketet som sonens kompis skulle få på sitt kalas, så jag gjorde stans enklaste och snabbaste kort. Man blir alldeles yr i huvudet av att titta på kortet :-D



Vad värre är att jag har fått beställning på två kort till en 50-årig man som jag inte känner. Jag kunde inte säga nej när svärmor bad mig så snällt. Men jag får prestationsångest direkt! Jag tycker inte om att scrappa på beställning!!!

4 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Hahahaa! Jag förstår din prestationsångest, skulle varit precis likadan själv. Men du är ju en grymt säker scrappare så det kommer att bli bra! :-)
Kortet vi fick till vårt bröllop var ju helt fantastiskt, så du kan ju alltid göra ett till sånt, så blir kunden garanterat nöjd! (Fast du får ju såklart ändra temat...:-D
Kram! Katarina

Malin sa...

Huu prestaionsångest e aldrig kul :(
Men vilket häftigt kort du har gjort!!!
Gillar bakgrundspappret massa:)

Scrapsystrar sa...

Ja, gör bara om det du gjorde till syrrans bröllop så är du home safe!:-) Sen kan jag tycka att om man gör kort till någon som inte själv scrappar är det inte så noga liksom. De förstår nog ändå inte allt arbete som ligger bakom. Och man kan ju göra kort med ganska enkla medel. Lycka till! Kramelikram ÅsaB

Emma sa...

Härligt!