måndag 27 augusti 2007

Lång näsa, Chiara på House of Paper!!!

*räcker ut tungan mot det stora landet i väst*

Ni som följt min berättelse om min order hos House of paper vet att jag i maj gjorde en beställning på dryga 70 dollar. Jag fick aldrig mina varor som jag förskottsbetalade och inte heller svarade hon på mina mail. Jag ilsknade till och gjorde en polisanmälan och en kortreklamation. I lördags fick jag tillbaka pengar från Swedbank/VISA! Nu hoppas jag på att VISA i sin tur kräver ersättning av Houseofpaper och att det kanske till och med blir rättsliga åtgärder mot dem! *hoppas*

Där fick hon för att hon bråkade med mig!!! ;-)

Pengarna ska naturligtvis shoppas upp på stora mässan här i Göteborg om ett par veckor :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

gud va bra!!! hoppas verkligen VISA kommer att bråka med henne nu bara :-D

Erica sa...

Testar om jag måste skriva kod för att kommentera :-)

Scrapsystrar sa...

Gött e det! Fast det bästa är nog din härliga "fortsätt-shoppa-attityd".;-) Visst ska vi bränna pengar på Mässan!!!:-) Kram ÅsaB

Anonym sa...

Gött, där fick de!
Mässa!?! Jaaa, jag hinner nog fastna ordentligt i scrapträsket tills dess :-) Väntar otåligt på mitt första paket...

Caroline... sa...

Härligt att det löste sig!! Gött med "extra" pengar till mässan =)
Kramizar Mizty

Malin sa...

Haha!!!!
Go Skumpis Go skumpis!!!!!
Rätt åt henne hoppas feler gör samma sak :)
Mässan ja , Big plans for the mässa, hämtar du nån dag eller så man kan prata :)
KJAM!!!!

Scrapsystrar sa...

Braaa!! Så får man inet göra ostraffat! :-( Vad härligt med en extra liten sedelbunt att spendera!! :-)
Kram/Katarina

Anonym sa...

Så j-la bra gjort! Hahaha, verkligen lång näsa!Och så många kunder hon tappade nu då! Kram
Annika