onsdag 15 augusti 2007

90,5 x 2 =181 cm

Äntligen har sonen fyllt två år så igår fick jag gjort LOn vars tema jag haft i huvudet i över ett halvår. Måttbandet inhandlades vid samma tidpunkt :-) Det sägs nämligen att om man dubblar sin längd vid två år så får man sin längd vid vuxen ålder. Och det är vad denna LO handlar om. Jag vet inte om det finns någon sanning i det men ett kul tema var det väl i alla fall? ;-) Nu hoppas jag bara tiden inte går så snabbt för jag har absolut ingen brådska att få reda på sanningen. Mammas lille gosse får gärna vara liten läääääänge till.


*90,5 x 2= 181 cm*

Tack annika5064 för inspiriationen att scrappa dekorationer "på hög".
Tack till er som RAKat blommor till mig.

23 kommentarer:

jenn79 sa...

ja, det var juh kul att spara det :-D jag har tänkt mycket på att jag ska räkna ut hur lång hon blir :-)Och på Emmma kan det nog komma stämma ganska bra skulle jag tro!

men helt klart e bra sida att scrappa!! *lägger på minnet*

Ska kika i mina scrapptidningar för att se om jag kan få bra rubriker. Sen kom Fnyz med några riktigt bra!!

Kram

Malin sa...

Kommer definitivt liftas.. eller hjälp isånnafall ska Bus bli 185 cm :O
Underbart härlig snygg LO iallafall :p

m sa...

Vilken fin layout å vilken idé. Den måste jag sno.

Älskar också dekorationer på höjden, det ska jag också testa. :-)

SasSa sa...

Härlig Lo! Helt klart häftigt tema. Kan ev. bli en lift om det är ok??
Gillar att det gröna pappret liknar skjortan och så det avbrytande orange.
Kram SasSa

Lotta sa...

Härlig LO och vilken rolig ide att scrappa om hur långa dom kommer att bli. Den iden måste jag åxå sno......

Caroline... sa...

Skitläcker!! Ja, det var ju synd att du inte såg utmaingen innan! Tack =)
Kram Mizty

Anonym sa...

vilken rolig ide. Super härlig lo.

Scrapsystrar sa...

Supersnygg!! Jag gillar temat jättemycket!! Och grymt cool kille på fotot! :-)
Det ser lite avancerat ut att fästa alla dekorationer på varandra... :-)
Kram
Katarina

Unknown sa...

Vilken läcker LO! Både idén och själva utförandet :-)

Anonym sa...

Wow, urläckert med alla blommor. Måste oxå testa!!

Anonym sa...

Superkul idé! Jättefin LO, gillar också dekorationer på hög. Och vilken söting på fotot! :-)

Claudia79 sa...

Verkligen en supersnygg LO!!

Hanna-B sa...

Supersnygg!!

Scrapsystrar sa...

Åh vad fin! Vad mycket spännande det finns på layouten. Mycket att suga åt sig liksom.:-) Antar att du köpte skjortan efter att du köpt pappret;-) En klar favorit-LO! Kram ÅsB

Karoline Sigoldson sa...

Vilken fin LO! Tycker att idé´n är jättekul.
Gillar hur du har fått ihop allt så bra.
:-)

Anonym sa...

Hoho, vilken rolig idé att scrappa om! Måste springa och kolla hur lång Joel blir; 175, ja det kan nog stämma rätt bra; pappa är 176...

Himla snyggt pappersval och dekorationer och kul att jag inspirerade! Snygg LO! Kram,
Annika

Claudia79 sa...

Hihihi tack själv!:-D Äh du vet hur det är ibland...man själv ser inte det någon annan ser:-) Kram!

Anonym sa...

Han är ju för gullig! Och du är för duktig ;-)
Kramis

Sofie sa...

Lftvarning på temat!!!! Måste jag komma ihåo om ett år, hur nu det ska gå till jag som knappt kommer ihåg vad jag åt till lunch igår *kliar lite fint i huvudet* Lo är verkligen super och den där dekohögen är skitsnygg!!!

Anonym sa...

HUr fäster du alla dekos?? Och vad är det för liten fågel och uggla?? Ursöta, vill oxå ha!! :)

Anonym sa...

Denna var ju bara hur snygg som helst!! Och vilken rolig idé att scrappa...undrar just hur kort jag måtte ha varit vid två års ålder eftersom jag som vuxen end. mäter 154 cm ö.h. ;-)

Anonym sa...

Superhärlig lo! Och den infon hade jag ingen aning om. Häftigt! Kan tänkas att jag liftar den idén då sonen snart också fyller två! :-)

Anonym sa...

Gör nog som några andra kommer att göra, stjäl den här idéen :-) Den är ju bara såå cool!