torsdag 9 augusti 2007

Terapi

Efter ett par tuffa arbetsdagar kan man behöva lite terapi. Den bästa terapin för mig är scrapping. Det är skönt att släppa alla tankar på jobb och bara scrappa om det bästa som finns här på jorden. Även om det idag blev en LO som inte skildrar just den bästa sidan hos den bästa som finns här på jorden ;-)

För övrigt fann jag inspiriation till denna på Scrapsystrars blogg. ÅsaB utmanade sin syster KatarinaS att scrappa med minst 4 olika band. Jag lyckades få med 5 band. Tack ÅsaB för den utmaningen!

Jag har syndat genom att använda döskallestickers som det inte står acid-free på. Aja baja!


*Mission Impossible*
Handlar om min sons ovilja att sova.

5 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Men shit vilken snygg LO! Cool, kul tema (eller ja, inte för dig kanske..), häftiga färger och framförallt 5 band! Imponerad massor vet du. Och jag som inte ens hunnit börja på min egen utmaning...:-) Nu kanske jag borde lifta din så är biffen löst, eller hur man nu sa på 30-talet..hm.. Kram ÅsaB

Malin sa...

Snygga färger!!!
HIHI de döskalle stickersen har jag med på min senaste LO *skäms skäms ;) *

Emma sa...

Jättesnygg! Döskallestickersen är stentuffa... undrar hur faligt det är egentligen att använda sånt som inte är syrafritt? Om det inte sitter nära fotot borde det väl inte vara någon fara. Syndar ibland jag också :o)

Scrapsystrar sa...

Synderska där!! ;-) Jag instämmer helt med syrran, det är en kanonsnygg LO!!
Kram!!
Katarina

jenn79 sa...

Underbar!! Och det var en text om min dotter det :-o
Ska faktiskt göra en LO om det oxå. Även fast hon numera acepterar att somna själv i spjälisen :-o
Hur går det med houseofpaper?
kram