fredag 7 september 2007

Favoritpölen

Igår scrappade jag en ny sida till sonens album. Hans album har helt klart fått konkurrans av mitt eget ;-) Layouten fick en lite annorlunda färgkombination men det blev ganska bra tycker jag. Gult använder jag nästan aldrig annars men jag ville ta upp det gula från spaden och spannen.

Det är här foton från lek i favoritpölen på granngården. Där finns en DJUP pöl som nästan alltid är vattenfylld. Hur kul som helst!!! (fast det tycker nog inte förskolelärarna som jobbar på förskolan där pölen finns ;-))

Risa och rosa GÄRNA! Riset behöver jag som piska för att få färdigt min tenta idag :-) Och rosen vill jag njuta av när tentan är klar!

Ha en trevlig helg!



*Favoritpölen*

14 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår att det är favoritpölen! Snygg layout, det gula är pricken över i & läckert med de stora blommorna! Bra att du fixat en punkt till på din inköpslista ;-) Vi ses kanske på lördag! Ha det gott tills dess, kram Heléne/Cama :-)

Sofie sa...

Massor med ros.. en hel bukett faktiskt! Cirklarna är riktigt coola! Ett litet ris och det är att det översta fotot skymms väldigt av dels de andra fotona men mest av blomman (som för övrigt är helt underbar, vart har du köpt den?)

Anonym sa...

Massor med ros och inget ris... blir min bedömning! ;-) Visst är de uunderbara de där primablommorna!? Har oxå dem. *Kramen*

Malin sa...

Aha så DET är den berömda pölen :D

Supersnygg LO, jag vill oxå ha dom blommorna, har du hittat dom i sverige?
Kramis

Å nu e det bara en vecka kvar :D!!!!

JEN sa...

Kanonfin LO! Jättefint med alla härliga färger - den riktigt andas LEK! (tro det eller ej, men nu kan jag med gott samvete säga att jag HAR skickat mina LOs till Format.. igår... *iiik* De låg bara till sig i två månader eller så.) KRAM!

tweedy sa...

Me Like! Gillar det gula, snyggt!
Vilken pöl! Inte undra på att V gillar den.

Örnen sa...

Jättefin LO!
Det riset jag kan ge, är att de stora blommorna tar uppmärksamheten från fotografierna.

Anonym sa...

Tack för din söta kommentar! Vilken härlig Pöl du gjort, rena sjön, ju! Kram
Annika

Anonym sa...

Shiiit vad snygg den är!! Min nya favorit av dina! Den är bara helt rätt, gillar allt med den. Främst kanske att den känns så annorlunda i färger och upplägg.
Hoppas att det går bra med tentan!! Du fixar denna terminen lätt, det är jag övertygad om!
Kram/Katarina

Scrapsystrar sa...

Jättefin! Har lite svårt att bestämma mig för om jag tycker blomman ska vara kvar eller inte. Lite häftigt och unikt på något vis, samtidigt kanske lite i vägen. Hade nog tyckt att det bara skulle vara den bruna blomman...hm.. Grymt snygg för övrigt dock. Kram
ÅsaB

Erica sa...

Tack för ert ris och ros!!! Jag håller med er angående att blommorna tar fokus från fotografiet. Jag har provat bara brun blomma men det blev inget bra. Men jag funderar på att ta bort blommorna helt och sätta fler gröna cirklar istället. Hmmm... undrar när blommorna går att använda egentligen. Och HUR?

Lisbet sa...

Vilken helsöt blomma. Jätteläcker.

Anonym sa...

Så fint du gör, första gången jag besökt dej... Tack för en trevlig stund. Kram Aase

fraise sa...

Vet du- jag tycker du kan ha kvar blommorna... Om du flyttar dem en liten bit bort ifrån fotona så kanske du inte känner att de tar bort fokus?? Och lägg till ngra mindre blommor bredvid?? Har använt dessa på en LO i min blogg. :-) Kramen