tisdag 4 september 2007

Ofrivillig scrappause!

Här händer det inte mycket vad gäller scrapbooking tyvärr. Skolan har börjat och kvällarna ägnas just nu åt tentaplugg. Och förrut när jag jobbade så var jag för trött för att scrappa. När i hundan ska jag få scrappa???

I brist på scrapping så har jag iallafall nätshoppat lite. En liten beställning från Scrap It och en från Vixxan blev det denna gång. I brist på layouter att visa upp så visar jag nog upp mina senaste inköp inom kort.

Ha en skön vecka och scrappa lugnt!!!

2 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Såklart du inte har tid att scrappa just nu, men det är ju SÅÅ rätt att unna sig scrapshopping då istället! Det är du värd! :-) Och snart är det mässa...!
Kram/Katarina

Malin sa...

Snart får du nog scraptid igen :)
Kan vara skönt med paus oxå!!! Å precis som Katarina säger så e det ju mässa snart JIPPIE!!!!
*nyfiken på vad du shoppat*