torsdag 24 januari 2008

LO nr 99

Mysigt besök hos Katarina och söta Amanda idag. En trevlig dag med mycket snack och lite verkstad :-) Men jag tankade scrapinspiriation och jobbsjälvförtroende, vilket var precis vad jag behövde. Tack för det! Och en LO blev det faktiskt också gjort. Layouten handlar om sonens första dagisfoto samt första utvecklingssamtalet. Vi fick ett par nerskrivna ord av hans fröken, om hur han är på dagis, och detta finns nedskrivet i kuväret. Jättekul att spara!


*Dagispojk* 12*12

13 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Tack själv för igår!! Det var ju såå trevligt! LO'n blev kanon tycker jag och särskilt stämpeln på kuvertet! Pricken över i:et som sagt! :-)
Väskan var lika snygg i verkligheten som på bild, by the way! :-D
Kram!
Katarina

Anonym sa...

hejhej¨

underbar LO!!!

jag har en ltien fråga som jag funderat på när alla gör sånna här LO:s var ju med ett gäng "dagis"-los i tidningen åxå. hur är det med upphovsrätten? för jag har scrappat en tavla med matildas dagisfoto men inte vågat lägga ut den i bloggen efersom det itne är jag som tagit fotot.

har du frågat firman som fotade eller gäller inte dessa regler när man har använt fotot på en LO för om man fotar sitt vardagsrum å det sitter ett foto på väggen borde man väl få visa det fotot?

har funderat på det här ett tag å nu när du lagt ut denna så tänkte jag, skumpis hon brukar vara insatt i det mesta å kan säkert svara mig :-D

kramar

Anonym sa...

jo jag håller med dig, man betalade ju för dem, å inte lite heller ;-) å tycker verkligen ALLA lägger ut dem överallt å cvet att endel frågar sin fotograferingsfirma å ingen jag har hört har fått ett nej så jag lägger nog ut den men jag är en sån fegis :-o hihi

kramar

Anonym sa...

Fantastiskt snygg, gillar hur du matchat färgerna med tröjan. Och så måste jag säga att det är en otroligt söt kille du har, vilket underbart hår!

Tack för söta kommentaren i min blogg!

Kram

Heléne sa...

Underbar Skumpis! Vilken fin & färgstark dagiskille :-) Så snyggt du gjort med de olika bruna nyanserna mot det fotot! Kram & trevlig helg!

Jag... sa...

men guuuuud vilket charmtroll!!!!

Jättefin lo grym färgmatchning!

Anonym sa...

Underbara lockar han har! Den här är sååå jäkla snygg i sina retrofärger; wow! kram
Annika

Anonym sa...

Glömde ju; det är perfekt att scrappa och lyssna samtidigt!

Scrapsystrar sa...

Men gud vad söt han é!! Borde ju vara med i någon reklamfilm eller nått. Layouten är ju också superfin och de bruna tonerna är så härliga. Kul att du är tillbaka förresten. You´ve been misssed.:-) Kram Åsa

Karoline Sigoldson sa...

Härlig LO och sååå söt liten kille!!!
Och väskan, nej jag är inte aaaals avis...

:-)

fraise sa...

Härlig LO! Och vilken underbart söt liten kille!! De där lockarna skulle man ha... :-)

jenn79 sa...

För det första grattis till Examen!! Det har jag helt missat :-o Måset vara skönt att vara klar nu!?

Och sen åh vad härlig alockar han har V! Och vad stor han är :-o :-D Riktigt charmtroll och så underbar LO!

Inte illa att få en scrappväska heller :-)

Här är allt bra, är i vecka 27+0 idag och har BF den 1 maj. Evighet kvar, men det närmar sig åtminstone. Har börjat handla lite. Vi vet att det bor en lillebror i magen så liet nytt måste vi ha. Har lite svårt med rosa volanger på pojkar :-D.

Kram

Scrapsystrar sa...

Hörru, Let´s Dance är ingen ursäkt för att inte scrappa. Jag scrappade en och en halv LO igår samtidigt som jag titt-lyssnade på programmet. Så du får allt komma med nått bättre.;-) Tack för tipset om "xylofon". Han har redan en, ska bara fota den.:-) Kram och ha en skön helg! /Åsa