tisdag 15 januari 2008

Årets första!

Nu har jag tagit examen! Endast formaliteter kvar i skolan och livet blev enklare över en natt. Ingen stress, ingen prestationsångest, inga nervösa sammanbrott innan redovisningar. Jag lever igen!!! :-) Iofs med snorig näsa och huvudvärk men vadå, man kan ju inte få allt ;-)

Firat mitt nya liv med att scrappa. Årets första LO blev en lift av en härlig layout av Katarina som du kan se här. Tack för inspiriationen! Resultatet blev helt okej för att vara nybörjare igen :-)


*Att sluta med napp var ingen konst*

14 kommentarer:

Anonym sa...

Men GUD vad snygg! :-o Älskar allt; färgerna, cirklarna, papprena, fotot... Så himla läckert!

Förlåt att jag visade mitt rum, ska inte hända igen. Tror jag... ;-) :-D

Scrapsystrar sa...

Men åååh, vad smickrande att bli liftad av dig!!:-) Jag blev alldeles överförtjust i LO'n på en gång, färgerna och upplägget är bara såå snyggt!Älskar de där färgade bokstäverna, vad är de för några? GRATTIS till examen oxå! Äntligen mer tid för scrapping, inget mer tråkigt pluggande! ;-)
Kram!!
//Katarina

Erica sa...

Katarina - Det är KI Memories bubbletters. Stickers. Tycker också om dem jättemycket så säg till om du hittar dem i någon butik för jag behöver fler :-)

Jenny sa...

Jättehärlig LO! Och vad skönt att livet känns lättare!

Karoline Sigoldson sa...

Underbar LO!
Och vad skönt att ha pluggat klart...önskar att jag kommit lika långt jag också, jag vet inte ens vad jag ska plugga än...
Ha det bra!
:-)

bitte71 sa...

Åh, så snygg! Vad lustigt - för idag tog jag några kort på napparna också här hemma för att göra en LO som jag håller på med nu, och då hade jag inte sett din innan:-D
Och grattis till examen - vad skönt!
Kram!

Susanne H / snuffehar sa...

Grattis till examen!
Denna LO´n är superläcker. Så snygga färger och upplägget mycket trevligt.
Kram Susanne

Anonym sa...

Härliga färger, hittade hit via en annan blogg - ville bara lämna ett avtryck!

Scrapsystrar sa...

Yes, she´s back! Superläcker LO. Håller med tidigare talare om att bokstäverna är sååå snygga. Hela layouten känns väldigt färglad och fräsch och det passar ju bra nu när du kör en nystart.:-) Stort grattis till examen (som väl funkar som ett bra tema att scrappa om kanske...)! Kram Åsa

Anonym sa...

Stort grattis till examen! Himla snygg "napplo"! Kommit igång igen? Ha en trevlig helg, kram
Annika

Heléne sa...

Görgrattis till examen! Måste vara underbart skönt! Vilket härligt foto och vilka färger på layouten! Tack gulliga du för kommentarerna i bloggen, du gör mig så glad :-) Ha det gott! Kram Heléne

Anonym sa...

Gokväll!
Tusen tack för din ros! Det är ett bakgrundsfoto utskrivet på vit Bazzill, Lettersize, och ytterligare ett foto, utklippt och monterat med 3d-kuddar...

Bläh, kräksjuka, finns inget värre! Jag hade den under julaftonsnatten, men det var tackolov bara den natten. Fast det räcker...

Hoppas ni mår bättre, kram,
Annika

Sofie sa...

Ojoj, det var på tok för länge sen jag vart in här såg jag! Mycket snyggt du har skapat! Gillar verkligen Bom sidan lite längre ner :-) Hoppas allt är bra!

Cattis sa...

Vilken snygg LO med härliga färger!!! *gillar*


http://kathis.blogg.se/