söndag 20 januari 2008

Vinterkräksjuka och ny header.

Ja, även här har vinterkräksjukan härjat. Först fick sonen det. När han piggnat till (vilket tog ca 10 minuter *s*) så åkte jag och sambon på det. Vi har legat helt utslagna och piggnade inte till förrän efter två dygn! Sonen har levt så gott som föräldrafritt i helgen; levt på mackor, välling och pannkakor, kollat på Dumbo från morgon till kväll samt har sluppit städa efter sig när han lekt. Gissa hur här ser ut nu! Pju...

Nu är jag iallafall på benen igen och har trixat till en header till bloggen. Alltså inte en helt meningslös helg. *s*

Jag önskar er en ny trevlig ny vecka och tackar för alla snälla kommentarer. Ni gör mig så glad!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Aaahh, era stackare!!! Skönt att ni är bättre nu iaf! Och riktigt snygg header!!
Kram kram!!
Katarina

fraise sa...

För det första: GRATTIS till examen! vad skönt det måste kännas!! :-) för det andra: jätteläcker LO nedan! märks inte ett dugg det där uppehållet. Och slutligen: hoppas ni mår bättre nu efter hemska hemska kräksjukan. Den drabbar vår familj alltför ofta! Kramen från frääs! ;-)

Anonym sa...

Haha, nä jag tror inte det var du som glömde blinka; det är väl ALLA (nästan) bilförare som skiter i det numera...

Vad duktig du är som fixat till en header! Jag fattar ingenting av det där, har inte varken tid eller lust att lära mig och ska få hjälp av ett proffs så småningom! Sköt om er nu, kram
Annika

Jag... sa...

Skönt att du rä på benen och snygg header! :-D

www.mariante.se sa...

Ola la så mycket kul scrapp det fanns att inspireras av här hos dej!
Hittade hit via någon annan scrappare!
Välkommen till mej om andan faller på
http://hoppetossadesign.webblogg.se

Susanne H / snuffehar sa...

Usch och fy för kräksjuka. Skönt att ni är bättre igen.
Snygg header!