tisdag 7 oktober 2008

Den andra...

... av de två jag gjorde i förrgår. Den är helt förkastligt fotad, i lampljus på kvällstid, och det gula i hörnet är således alldeles kritvitt ;-)

Nu pågår projekt fotoalbum så nu blir det inget scrappat på ett tag (igen). Sönerna ska få varsitt (många lär det bli) vanligt fotoalbum också men när jag kollade i Storebrors album så var det inga kort framkallade sen 2006 :-o Igår blev jag sittande och sorterade ut 300 foton från 2007. Jag måste nog bli lite mer selektiv i mitt sorterande. :-D
Sex layouter kvar att göra för att slå förra årets skörd...

2 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Ha ha ha, 300 foton, jo även du min vän behöver nog bli mer selektiv.:-)
Och trots mindre smickrande fotografering så kan jag se att denna LO är superfin. Häftigt att du lyckats matcha koftan så snyggt med det där prickiga pappret.;-) Kram Åsa

Anonym sa...

Så fint!! ^^ Jättefina foton!