måndag 6 oktober 2008

Ny taktik

Jag har en ny taktik som kanske snabbar på antalet layouter i mina album. Det är att göra två stycken samtidigt. Vet att många gör så men jag har aldrig gjort det förrut. Det tar ju faktiskt inte så mycket längre tid, bara lite :-) Här är den ena av två som jag hann med igår när stora killarna var på utflykt.



Sen måste jag skälla lite på Scrapsystrarna som är så blygsamma och inte har annonserat på sin blogg om att de faktiskt är med i senaste numret av Vi Föräldrar ;-). Tyvärr har jag inte sett det själv än men får gå och köpa tidningen snarast. Gör det ni också!!!

4 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Tack för sparken i baken, nu är vi inte blygsamma längre (kolla bloggen).;-) Superfin LO! Härlig grön harmomi och fotot är ju underbart! Kram Åsa

Scrapsystrar sa...

Hihihi, I löööv fotot! Vilken kanonbild, såå söt! Jättefin LO, grönt är skönt! ;)
Kram/K

Jo sa...

nej vilket coolt kort! Det liftar jag på studs...

Susanne H / snuffehar sa...

Urläcker LO och vilket härligt foto!