tisdag 14 oktober 2008

Julkort?

Svärmor påminde mig nyss om att det var dags att tänka på julkorten. Hon är "såååå nyfiken" på vad det kommer bli i år. Vadå press??? Och jag har absolut INGA ideér! Dessutom ska två små nissar snällt ställa upp på mammas idéer i år. Snälla, hjälp mig med idéer och låt mig se era gamla julkort. *många idéer blev det*


Här är mina tidigare julkort: Förra året blev en nödlösning med sovande nisse eftersom han inte ville stå still en enda sekund under hela november och december ;-).





3 kommentarer:

Heléne sa...

Hi hi! Sovande nissen är allt bra lurig du :-) Jag är dålig på det här med julkort, men jag fotade Smulan med bagarmössa och jättepepparkaka år 2006 och de blev ganska söta... Säg till om du vill se bildbevis ;-) Hoppas allt är bra med er! Kram H (Jag hoppas att trots & krångel snart flyger sin kos härifrån också!)

Scrapsystrar sa...

Jag ääälskar layouten och julkortet från 2007. Kanonsnyggt och så sött med en sovande nisse! :)
Hoppas all tär bra med dig!!
Kram/Katarina

cia sa...

HEj hej

Jag tänkte att storasyster skulle få öppna ett paket med lillebror i i år. Får se om det funkar i praktiken;-)
Annars har jag haft en pepparkaksgumma ett år, sittandes på fårfällen ätandes en pepparkaka och med pepparkakor och formar och kavel på fällen bredvid.

/Cia (o krabaten från FL;-))