onsdag 1 oktober 2008

Inte så lätt...

... att alltid bli jämförd med brorsan. På ena fotot är Storebror 2,5 månad och lyfter obekymrat på huvudet. På andra fotot är Lillebror 3 månader och orkar till slut lyfta huvudet, efter mycket lock från mamma. Lillebror verkar inte ha lika bråttom som Storebror och ligger hellre och sover om dagarna än ligger och tränar nacken. Mamma är mest lik Lillebror och njuter av tupplurarna på dagen ;-)


Och det är väl en himla tur att jag inte har tvillingar för då hade jag väl tvingat på dem likadana kläder, ve och fasa. :-)

Neeeej, vad det regnar!!! :-( Och jag som ska släpa med bägge barnen till BVC för vaccination.

3 kommentarer:

Jo sa...

Haha... det är inte lätt att vara tvåa...!

Man jämför ju omedvetet hela tiden, det gör jag med. Och hos oss är Lillasyster ungefär som er Lillebror... ligger och sover för det mesta. Det är rätt skönt...

Vad är det tidning de läser? :-D

tweedy sa...

Vilken cool idé!
Här sover minsann inte lillasyster, men så ligger hon ca en månad före också :-)

Anonym sa...

Hej!

Hoppas ni mår bra! Vill bara höra av mig och önska trevlig helg!
Kram
Annika