onsdag 14 maj 2008

Picknick

Foton tagna med min mobiltelefon, helt okej faktiskt om man råkar gå ut utan kamera :-) Gjorde layouten igår kväll, relativt snabbt. Det går undan när jag har mina förberedda plastfickor med foton och papper :-) Men irriterande att vinylthickersen inte vill fästa ordentligt!


*Picknick*12*12

För övrigt har jag suttit i ett par timmar idag med mina nya Chatterboxalbum. Fört över layouter så att sonen numera bara har blå album. Det bruna tar jag till resealbum och de gröna får bebisen i magen. Men jag MÅSTE ha fler refillfickor. Helst NU!!! Någon som vet var jag kan hitta Chatterbox refill 12*12 med tre hål???

Och du, glöm inte lägga din kommentar till inlägget nedanför för chansen att vinna ett litet brev på posten :-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag brukar köpa de 12*12 plstfickor jag hittar å sen göra hål med öljettsetaren

Metalimo sa...

Hej Söt :)
Härlig Picknic lo!!!!
Hoppas allt e bra med er
*kram*

Malin sa...

Oooooops glömde logga ur metalimo bloggen :-D

Scrapsystrar sa...

Åh vad snyggt! Gillar denna massor. Sen är jag ju lite impad av att du lyckats ta så fina foton med mobilen. Ha det gott! Kram Åsa