torsdag 8 maj 2008

Skisstävling

Allt om scrap hade cybercrop i helgen och där bjöd bland annat Silwerstar på en skisstävling. Det här är mitt bidrag.


*Just nu* 12*12

I går satte jag mig och förberedde 8 nya layouter. Valde ut foton och papper så att det bara är att sätta igång och scrappa när tid infaller sig. Upptäckte att jag behöver köpa nya cardstock! Det trodde jag aldrig att jag skulle behöva :-) Med ett tidskrävande moment klart så fick jag faktiskt scrappat en LO redan i morse, INNAN sonen gick till dagis :-o Och jag blev superdupernöjd!!! Tror jag ska göra den till en tavla till sonens rum. Någon som vet var man får tag på 30x30-ramar som passar layouter?

3 kommentarer:

Scrapsystrar sa...

Snygg! Snygg rubrik, härligt foto och kul tema. Håller på att "journala" min LO på samma tema nu. Kram Åsa

Lisbet sa...

Känner mig lite som en skurk för jag har tagit mig lite tid för en bloggrunda. Känner att jag behöver få lite mer input från andra, hur just du har fått ihop dina alster med färger och form. Det är bara så underbart att få tillfälle att insupa och låta sig inspireras. Ha en skön torsdag.

Heléne sa...

Hej!!Papprena är inskickade och gossen har äntligen fått sitt namn. Det blev det som börjar på A om du minns?! Han sitter här bredvid och är glad, pratar strunt och gungar så det hoppar i babysittern :-) Skriv upp mig på listan för nästa års scrapträff ;-) Härlig LO; jag gillar dina färgval och dymojournaling är ju bra snyggt! Hoppas allt är väl med dig & bebben, kram!