onsdag 21 maj 2008

Utmaning!

Det här ska visserligen vara en renodlad scrapblogg men då det inte händer så mycket på den fronten så hoppar jag på en utmaning från Badankas blogg. Hoppa på du också!!! Eller varför inte göra en layout till din BOM med detta tema???

För 5 år sedan: Flyttade vi till Majorna, jag älskar att bo här! Vi var på cykelsemester i Skagen tillsammas med 8 kompisar. Jag påbörjar även min socionomutbildning.

För 3 år sedan: Var jag gravid med vårt första barn. Boade, sydde och pysslade. Senare samma år började jag scrappa. Jag träffade även nya vänner genom Familjeliv.

För 1 år sedan: Livet och studierna tuffar på och sonen växer!

För 3 månader sedan: Tog jag min socionomexamen. Gravid i 5:e månaden med andra barnet. Söker jobb.

Igår: Var jag ute och åt en god middag med vänner. Trevligt!

Idag: Plockar jag ihop ett RAK-brev, vattnar blommorna på uteplatsen och klappar på magen. Om ett par timmar träffar jag och sonen bästa kompisarna för lite lek och snack.

I morgon: Fortsätter jag boa och pyssla. Njuter av lugnet och leker med sonen.

Om 1 år: Är jag tvåbarnsmamma. Hoppas jag på att jag fått ett jobb. Jag åker på en shoppingresa till London med två goda vänner.


Om ni hoppar på utmaningen får ni gärna lämna en kommentar så jag får läsa och lära känna er lite bättre :-)

3 kommentarer:

tweedy sa...

Jag har antagit din utmaning :-)

Anonym sa...

ojoj bara en dag kvar till bf :-) fast vad jag vet så kan du ju redan ha fått åxå :-)

håller ögonen på din blogg iaf för å se om de kommer nån bäs :-)

kramar

Anonym sa...

aha, din bebisräknare sa 2 dagar kvar tidigare men nu står det 32 dagar kvar så de var nå fel på den då :-p då får bäsen hellst stanna inne några veckor till

kramar