lördag 10 maj 2008

Reselayout

Idag bjuds det på en layout från en resa till varmare breddgrader. Inte för att det behövs just idag, vilket väder vi har!!! Tyvärr kan vi inte njuta av det här hemma eftersom sonen åkt på öroninflammation och har legat vaken och hostat hela natten. Nu har han fått antibiotika och då brukar han snabbt vara på benen igen.

Layouten är från en tremånadersresa i Asien 2002. Just det här fotot är från Koh Samui där halva dygnet tillbringades i vatten. Härligt! Blir faktiskt lite avundsjuk på min kompis som är där just nu. FUSKIS DÄR!

Jag hoppas även på lite tur för den här layouten är med i en lottdragning hos MiaSun som hade en utmaning att scrappa om resor. Passar mig bra nu när jag framkallat massa gamla kort :-)


*Koh Samui* 12*12

Ha en riktigt skön helg alla bloggvänner!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och här lägger du ut nytt dagligen ser jag! Färgglada, krispiga layouter!

Jag scrappar ingenting nu, kursen är så jäkla rolig och jag är så glad att jag anmälde mig! Önskar dig en härlig lördagskväll och hoppas grabben är pigg imorgon! Kram
Annika

Scrapsystrar sa...

Den här layouten är nog min nya favorit av dina! Fotot, färgerna, snygga bokstäver i rubriken och de söta små krumelurerna- kanonfin!
Kram/Katarina