tisdag 27 maj 2008

Glass

Ja, här scrappas det inte alls för tillfället. Det är lite tråkigt att aldrig uppdatera bloggen så ni får hålla till godo med foton. Idag blev det glass, årets första utomhus, och det måste naturligtvis dokumenteras ;-)

Det finns fördelar med att inte vara någon duktig fotograf; mobilen funkar fint att fota med om man är lika usel som mig *s*

Och ja, mamman åt också en glass ;-) Det dokumenteras antagligen på nästa veckas vägning *s*

Uppmärksamma läsare kan nog också se att mamman låtit frisören sätta saxen i lockarna. Lite pojkigare och lite busigare men precis lika söt :-)

4 kommentarer:

annika5064 sa...

Hej!
Joel tackar för Grattis! Hoppas du/ni har det jättebra; lite varmt för en gravid kvinna just nu kanske?
Kram
Annika

Anonym sa...

Ser inte alls dumt ut det där! Tack så hemskt mycket för den fina fina RAKen som kom hemmit hem till mig! Huuur mycket fint som helst ju! Tack snälla!

Kramar

Anonym sa...

Du kan lugnt gå kursen, för allt material och blogg och forum kommer finnas kvar efter kursslut också...

Jag har inte lagt ner fullt så mycket tid som jag hoppats kunna göra, men det gör ju inget; kan ju när som helst kolla om det är ngt jag glömt eller helt enkelt inte hunnit med. Gå den, den är kanon; Mikaela är jättebra på att göra det enkelt för oss!

Skön helg på er, här ska vi ha kalas hela helgen...i värsta värmen! Fast vi ska vara utomhus...kram
Annika

Malin sa...

Hmm uppdateras dåligt här ;) Å jag har inte vart på jobbet på ett par dar..
Ingen bebis som har tittat ut för tidigt va?
♥-Malin