torsdag 19 juni 2008

Ingen bebis i sikte

Den här bebisen har tydligen inte lika bråttom som sin storebror. Och nu är det ju snart midsommarhelg så nu kan h*n gott stanna där h*n är, åtminstone till på måndag :-)



Åter igen tack till Annika för ps-hjälp. Jag har dock använt mina knappa kunskaper till att ha gjort fotot svarvitt och suddat bort lite av mig ;-) Det är liksom inte varje dag man visar upp sig i underkläder på en blogg :-D

Jag önskar er alla en TREVLIG MIDSOMMAR med lite fint väder!!!

5 kommentarer:

Malin sa...

ÅHH vilket mysigt foto!!!
Lille V ser ut som en bokmärksängel, så söt!!!
Hoppas ni får en bra midsommar, å att lille bebis tittar ut snart :)

Heléne sa...

Åh så fint! En sån vacker rund kula du har och blivande storebror är ju bara för söt :-) Hoppas ni har en trevlig helg, kram H.

Det Ljuva i livet sa...

Hej! Vilken mysig mage:-).

Jag kommmer sällan iväg på loppis men gillar Saronkyrkans (på lördagar) och Reningsborg (också på lördagar)

Hoppas Lillfis kommer snart:-).
Kram

Susanne H / snuffehar sa...

Vilket underbart foto!

Jo sa...

Jättefint kort! Hoppas ni hade en bra midsommar...