fredag 27 juni 2008

Kors i taket!

Ingen bebis än, men väl en layout :-) Jag scrappade två stycken igår, den ena var en färgutmaning på SWE-bloggen så den bloggar jag nästa vecka men den andra ser ni här. Det är layout nr 2 till bebisen i magen. Vi får väl se om jag får byta ut 40 mot 41 eller 42. Eller, hemska tanke, 43! Journalingen har jag inte klurat på än.


*Inneboende 40 veckor* 12*12

Sen har jag med en layout i senaste numret av Scrapbooking mm också. Sidan 37, för den nyfikna :-)

Ha en trevlig fredag!!!

3 kommentarer:

Malin sa...

GEATTIS!!!!!!
Å Välkomna hem alla 4:a
Mys nu i lugnå ro!!
Åhh vad jag vill kika på sötisen!!!!

Anonym sa...

åååååååååååå har du fått nu :-D grattis grattis grattis!!!! blev de på bf tom kanske? :-)

tweedy sa...

Grattis till lillkillen!!!! Häftigt med BF-datumet :-D