onsdag 4 juni 2008

Underbar dag

Idag har jag haft en helt underbar dag med en underbar vän. Vi åkte till Gottskär och åt lunch och gick sen och badade och solade ett par timmar. Jag njöt av fulla muggar av att vara barnfri på en strand. Det var tre år sedan senast och det kommer dröja många år framöver till nästa gång. Den här dagen kommer jag leva på länge! Och jo, det blev faktiskt ett dopp :-)

Lite foton blev det också. Här är ett på "lilla magen". Så mycket större kommer den förhoppningsvis inte bli, bara ett par veckor kvar nu till bebisen kommer titta ut.


*Magen v 36+4*

5 kommentarer:

Heléne sa...

Men du, va underbart! Får en liten tår i ögat här; bara 24 dagar kvar... ryyyys!! :-) Har blivit löjligt lättrörd så fort det pratas graviditet å magar å pyttebebisar... Kanske för att jag varit med om det för sista gången (enligt min sambo iaf, men vad vet han?! ;-) ) Hoppas du mår bra och får ett fint slut på tiden med bebismage. Njuuut! om du orkar :-)Kraaam!

Jo sa...

Å vad det låter härligt! Vi har varit nere vid vår sjö och badat nästan varje dag nu och det är helt underbart. Det är ju liksom lite varmt nu...

Karoline Sigoldson sa...

Meeen vad tiden går fort!!! Vilken underbar mage!
Har faktiskt inte tänkt på hur MYCKET jag använder datorn förrän den gick sönder. Tänker varje dag "åh, om jag haft datorn så kunde jag kollat det, eller fixat det...osv"... Men det är ganska skönt också, för ibland blir jag bara stressad av allt jag vill gå in och kolla!!!

Kram på dig!!!

Malin sa...

Vilken helt underbar bild, den måste du scrappa, Ta med scrapgrejernas till BB så har ni nått å göra under tiden ;)
♥-Malin

Malin sa...

Tidsfördriv finns att hämta i min blogg