lördag 14 juni 2008

Vilken dag som helst...

... eller om fem långa veckor!

Idag har jag gått 38 fulla veckor, vilket betyder att Bebis kan komma nu utan att räknas som för tidigt född. Sonen kom 38+1 så det är inte helt orimligt att hoppas på bebis i veckan. Jag mår relativt bra, fast lite tungt är det allt, så fem veckor till vill jag helst inte vänta. Onsdag skulle vara en bra dag. Nej förresten, då spelar ju Sverige match. Torsdag får det bli ;-) Då hinner jag hem till midsommar för att käka rökt lax *mums*



Tack snälla Annika för hjälpen med fotot!

9 kommentarer:

Susanne H / snuffehar sa...

Åh, det är nära nu, spännande! Hoppas att det bli på torsdag då ;o) I alla fall, lycka till!
Kram

Anonym sa...

håller tummarna för torsdag då ;-) å hoppas defenitivt att du slipper gå över. här i vårat landsting får man max gå över 2 veckor :-D de e bra :-D

Scrapsystrar sa...

Om vi inte hörs innan så passar jag på att önska lycka till! Hoppas det blir lagom efter att Sverige slått Ryssland med 5-0 då.;-)Kram på dig! /Åsa

Anonym sa...

Så lite så; himla snygg tjej! Kram
Annika

m sa...

Fint foto! Å vad nära det är nu. Håller tummarna för att du slipper gå över tiden. Heja torsdag!
//Maria

m sa...

Fint foto! Å vad nära det är nu. Håller tummarna för att du slipper gå över tiden. Heja torsdag!
//Maria

Heléne sa...

Åh vilket härligt sommarfoto! Synd att bebis inte ville komma på den trevliga "Håkan-dagen"... Nu håller jag tummarna för "Selma-dagen" den 27/6 istället. Det är en väldigt trevlig dag att fylla år på; jordgubbarna är som godast, rosorna blommar som vackrast och vädret brukar vara underbart soligt och fint ;-) Om vi inte hörs innan det är dags så önskar jag dig lycka till och hoppas det blir en fantastisk och fin födelsedag för bebis! Många kramar från Heléne

Malin sa...

♥♥♥♥♥♥♥
Snart blir det bebis, håller tummarna för torsdag eller idag kanske ;)

Scrapsystrar sa...

Ahh, det är så spännande att jag knappt kan lägga en kommentar här... ;-) Blir alldeles pirrig å dina vägnar! Och varje gång jag går in här så tror jag att du skall ha lagt ett inlägg om att "nu är det klart". Precis som om det är det första du kommer att göra på BB. ;-D Men du har ju sms-funktion på mobilen så glöm inte det!
Önskar dig en mysig väntan! Fotot är ju klockrent!
Kram
Katarina