söndag 1 februari 2009

Före och efter Photoshop.

Tänk vad små medel gör stor skillnad. Fotot är taget i min hemmastudio (dvs vardagsrumsbord och svart lakan ;-)), dåligt ljus, med blixt och med en fem år gammal kompaktkamera. Efter lite jobb i photoshop tycker jag bilden blev helt acceptabel.

Jag ser så fram emot vårens två photoshopkurser!!! Jag vill lära mig massor!!! Och sen vill jag köpa ny kamera och gå fotokurs :-)


Lillebror 7 månader. Kanske världens nöjdaste och enklaste bebis. Och sötaste förståss! :-)

2 kommentarer:

annika5064 sa...

Heja Photoshop! Vad är det för kurser du ska gå i vår?

Susanne H / snuffehar sa...

Ja, med lite medel kan man göra mycket. Snyggt resultat!
Du missar väl inte att jag har en skissutmaning i min blogg? Härligt scrapgodis finns i vinstpotten.
Kram