tisdag 10 februari 2009

Jag rekommenderar!!!

Jag vill verkligen rekommendera Photoshopkursen jag går på distans på Högskolan i Jönköping. Den är på 7,5 poäng, alltså 25% och man pluggar när man har tid. Jag har bara gått igenom två förläsningar än, men kursen är sååååå hiiiiimla bra!!! Jag är helt såld! Ändå har vi hittills bara gått igenom saker jag redan kan, men ändå var där massa nytt som tidigare gått mig förbi. Anmäl dig till höstens kurs innan den 15 april! Enda avgift är kåravgift på ca 200 och eventuella kursböcker.

Den här övningen fixade jag ihop idag. Jättekul! :-)

3 kommentarer:

Heléne sa...

Ja man undrar ju om hjärnan någonsin blir återställd... nu var det 1 1/2 månad sen jag slutade amma och hjärnan är fortfarande inte tillbaka..? Tack för påminnelse, är himla sugen på att gå kursen och kul att du gillar den! Kram H

Anonym sa...

Hej!

Vad roligt att du gillar kursen, har lite planer på den själv så småningom! snygg tidning, förresten, när kommer den utgåvan? *ler*

titeln är en font jag skrivit och skurit ut. Fan, min högra shifttangent funkar inte riktigt, blir inte alltid stora bokstäver när det ska...

Njuter du av föräldraledigheten? Det ska bli sååå himla kul med kryssningen. Jag är ju inte en sån som släpar med mig allt jag har, så jag håller på och förbereder layouter. det som saknas i mitt bagage får jag väl köpa ombord, scrapperiet är ju med och räcker inte det får jag göra färdigt hemma. till kurserna får vi ju kit att arbeta med...snart går båten! tut tut!
Annika

Scrapsystrar sa...

Hallåjsan! Ville bara lämna ett litet avtryck här. Är ju så himla dålig på att kommentera även om jag kikar in med jämna mellanrum. Tror du man kan ansöka om en extra timme på dygnet för bloggrundor utan andan i halsen...? I alla fall så älskar jag fotot nedan med mor din, alltså vilket härligt papper, förlåt härlig tröja!:-) Och tidningen trodde jag för några sekunder var på riktigt. Kurs i PS hade ju varit kul, men då får jag väl ansöka om TRE extratimmar någonstans.;-) Kram och må så gott! /Åsa