fredag 27 februari 2009

Jag gråter floder!

Jag skulle så hemskt, hemskt gärna vilja åka med på scrapkryssningen som avgår idag. Jag kan inte tänka mig något som jag hellre skulle vilja. Det gör ONT! Speciellt då jag träffar förväntansfulla Malin/Slösa varje dag. ;-) Tyvärr är det inte möjligt för mig att åka med eftersom jag fortfarande ammar så mycket som jag gör. Snyft!!!

Istället tröstshoppar jag en ny kompaktkamera. Den gamla har jag haft i fem år och den är sååååå lååååångsam. Den här som jag tänkt köpa passar min plånbok (ungefär samma pris som för scrapkryssningen) och ska nog tåla att vara med i snöstorm, slask, regn och soliga dagar vid sandstranden. Den ska förhoppningsvis även klara fall i backen då jag får oväntad hjälp från klåfingrig treåring.



Jag önskar alla er som ska åka på kryssningen en riktigt trevlig, rolig och scrappig resa! Scrappa lugnt! Jag ser fram emot era berättelser i era bloggar nästa vecka.

1 kommentar:

cia sa...

Å jag hade också velat åka med, men det är ju lite samm ahär hemma + att det är lite längre resväg dit för mig;-)

Hoppas allt är bra och att du fick gå på mässan iaf! Och hälsa söta Malin att jag saknar henne nu när hon är "osynlig".
/Cia