torsdag 5 februari 2009

Häcken full.

Fuck. Hela mitt långa inlägg försvann ut i cyberrymden. Det handlade iallafall om att jag har häcken full den här våren. Studier 75%, jobb 10% och föräldraledig 100%. Dessutom har jag börjat söka jobb och det tar en hel del tid. Men jag trivs! Jag läser tre kurser och två av dem är Photoshop och Photoshop Elements. De verkar superbra! Jag är dock glad över att jag har liiiite förkunskaper för det är mycket att göra på kurserna. Men det är ju sällan ansträngande att göra saker man tycker om ;-)

Här är förresten en layout jag gjorde förra veckan.

1 kommentar:

Heléne sa...

Sweet jiises! Jag förstår att du har häcken full! Hur får du ihop det? Har du fixat extratimmar på dygnet?? Jag är "bara" föräldraledig och söker jobb och hinner knappt med det :-) Hoppas allt är bra! Kram H.