tisdag 15 maj 2007

Ett födelsedagskort.

Jag har ju egentligen scrapstopp just nu eftersom jag borde plugga. Hmmm...
Men nu fyller svärmor 65 och eftersom hon till och med bad om ett kort så gjorde jag ett idag :-) Jag fick använt mina nya bokstavsstickers från KI. Stämpeln är från Magnolia och den är embossad och målad med vattenfärg. Jag borde kanske investera i distresser??? Vad använder ni när ni färglägger stämplar?



Tyckte kortet blev lite tomt så jag doodlade lite och satte dit ett par blommor. Tack för era tips, nu är jag mycket nöjdare med kortet. Och svärmor blev nöjd hon också :-)

10 kommentarer:

Det Ljuva i livet sa...

Jasså har du med blivit biten av bloggflugan:-D. Det är superkul!! Kram Frida

Anonym sa...

Vad du kan ;-) :-D
Kramis, Anna

Anonym sa...

Äntligen kan jag posta hos dig :-)

Jag tycker kortet är superm jag gillar hur du byggt upp allt med cirklar :-)

//jenn79

Anonym sa...

Sätt brads i hörnen och rama in med garn eller floss!

Anonym sa...

Göra likadant doodle runt kanten!

Erica sa...

anonym - Jag funderade på det men kände mig osäker. Men jag ska fundera på det igen.

Anonym sa...

Det blev ju jättesnyggt med blommorna och doodlingen!

Anonym sa...

Det blev jättefint! Men hallåååå, kort? Du scrappar väl inte kort???
*ler*
Kram
Annika

Anonym sa...

Så fint kortet blev. Gjorde jättemycket när blommorna kom på.

Anonym sa...

Kanonfint kort! :)