onsdag 30 maj 2007

Scrappa ut dina känslor!!!

Idag blev jag alldeles rasande när jag skulle betala räkningarna. En siffra på dosan fungerade inte så jag fick gissa mig fram. Efter tre misslyckade försök fick jag logga ut och börja om. Tentastress, PMS eller vad vet jag, resulterade i en galen Skumpis som skrikandes kastade dosan i golvet. Sansade mig och loggade in igen men nu var dosan helt paj. Grrrr... svor och bestämde mig för att aldrig mer betala räkningar och satte mig i soffan för att plugga. Tre sekunder uthärdade jag innan jag även kastade böckerna i golvet. GAAAHHH... behövde nåt som lugnade mig. Scrapping såklart!

Det blev en snabbscrap fast i lugnt tempo. Bestämde mig för att bara använda nya saker och göra det enkelt. Inspirerades av SWE-bloggens utmaning att använda många foton:
*Vårstädning*
Nya bokstäver från KI Memories. Rubons från Hamlys och AC. Chipboard från Lil Davis.

Jag är inte galet arg längre men lite deppig över att plugget gått åt skogen och nu måste jag åka till skolan och sitta där hela kvällen :-( Fast jag är galet glad över en ny sida i albumet :-)

8 kommentarer:

m sa...

Du är rolig du! Grymt snygg layout också!

Anonym sa...

*hihi* Ja, jag kanske oxå skulle scrappa istället för att betala räkningarna som jag suttit med en timme nu:-( Jättefin Lo iaf - härliga lugna färger!:-)

Malin sa...

Asgarv, skönt att scrappingen lugnade ner dig iallafall;)
När ska vi ses å scrappa?????

Karoline Sigoldson sa...

Sååå snygg LO!!:-)

Claudia79 sa...

Hihi ja fy vissa dagar vill man bara glömma...FIN LO iaf!!

jenn79 sa...

vad härlig den är :-) Riktigt vårig!!

jenn79 sa...

vad härlig den är :-) Riktigt vårig!!

jenn79 sa...

ja, jag ville verkligen upprepa mig där ;-) Så du inte missade vad jag sa :-D

Jag fick mig ett gott skratt oxå :-)