måndag 21 maj 2007

Jag har scrappat!

Kors i taket! Jag blev så himla trött på sjukdomar och plugg att jag bara var tvungen att plocka fram mina grejer. LOn är inte riktigt klar eftersom jag måste plocka fram symaskinen och det orkar jag inte nu. Jag får göra klart den imorgon kväll istället. LOn är till scrapträskets utmaning så jag kan inte visa den på ett tag :-) Mitt problem nu är att jag inte kommer kunna sova i natt. Det kan jag aldrig när jag scrappat för jag ligger bara och tänker på vad jag ska göra nästa gång och vad jag måste shoppa :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du är tokig ;-)

m sa...

Ja, jag bara kände att jag blev så arg när jag läste de där kommentererna så jag var tvungen att avreagera mig lite. Det gör jag lättast genom att skriva av mig, ja, de ggr då jag inte kan prata direkt med personen och det är ju väldans svårt när denne är anonym.

Tråkigt med regn, här är det halvsol och 23 grader.