söndag 27 maj 2007

Utmanad på snabbscrap!

Camasunary, Marajjah och jag utmanade varandra att snabbscrappa. På given signal satte vi igång att välja foton, papper och dekorationer. En halvtimme senare var Marajjah färdig och efter ytterligare en halvtimme var jag klar med både montering, fotografering och uppäggning på nätet. Så vitt jag vet så sitter Camasunary fortfarande under sin korkek och scrappar ;-)

Nöjd? Nä, knappast!!! Snabbscrap är inget för mig!

*Älskling, livet går lite upp och ner*
Man kan inte ALLTID få som man vill!

6 kommentarer:

Hanna-B sa...

Jättefin ju!! Syns inte att den är snabbscrappad *Imponerad* Tack för kommentarerna i bloggen. Lär nog ta ett tag innan man lär sig hur de funkar men de verkar ju rätt kul: )
Ps.Ritade swirlen själv.

//kanskesnart

Anonym sa...

Vilken kul idé! Med tanke på vad du berättat om din förmåga att ta god tid på dig, så är jag djupt impad av ditt resultat.;-) Gillar temat på LO´n och fotot är ju underbart. Han visar ju allt med sitt kroppsspråk där.:-) Kram ÅsaB

Malin sa...

Superfin, verkligen inte illa för att vara så supersnabb scrappad *imponerad* ´
Å vad hände med din scrapfria enbart pluggtid ;) Skönt att se dig skapa!
Kramen sötis!!!

jenn79 sa...

Nähä! Håller inte alls med :-) Snabbscrapp passar dig ju!! Snyggt och kul med alla pilar :-)

kramis

Anonym sa...

Jag förstår inte hur den kan vara snabbscrappad, med så mycket detaljer på den! Skulle jag få med så mycket på en LO skulle det ta en hel dag tror jag... Snygg, den ska du vara jättenöjd med tycker jag!

Anonym sa...

Men vilken härlig LO, så läckra pilar och så snyggt du gjort i hörnen. Rubriken var läcker med......gillar den skarpt. Liftvarning:)